REGU-
LAMIN
Niniejszy Regulamin stanowi ogólne warunki usług świadczonych w Salonie
BAUHAUS HAIR SALON oraz odsprzedaży kosmetyków.
Decydując się na usługę Klient akceptuje poniższy Regulamin.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Salon BAUHAUS HAIR SALON (zwanym dalej Salonem) czynny jest od wtorku do piątku w godzinach 9.00 – 18.00 oraz w soboty w godzinach 9:00 – 14:00. Salon mieści się w Poznaniu, przy ul. Juliusza Słowackiego 20/24.
- Salon świadczy usługi w zakresie fryzjerstwa, oferuje możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, bonów prezentowych i wielu innych usług
OFERTA SALONU
- Ceny zawarte w cenniku znajdują się w salonie oraz w mediach społecznościowych. Salon nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
- Ceny wskazane w cenniku nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany ceny usług, w zależności od ilości zużytego materiału oraz indywidualnego podejścia do każdego Klienta w celu wykonania usług na jak najwyższym poziomie.
- W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przy płatności za wykonaną usługę.
- Ceny poza godzinami pracy Salonu mogą ulec zmianie.
- Oferty promocyjne i rabaty nie łączą się.
- Za usługi świadczone w Salonie płatności można dokonywać gotówką i kartą płatniczą. W przypadku awarii terminala płatność możliwa jest tyko gotówką.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SALONU
- Niezastosowanie się Klienta do wymagań regulaminu, w tym w szczególności niepoinformowanie o przeciwwskazaniach zdrowotnych do korzystania z usług Salonu, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Salonu za ewentualne powikłania po przeprowadzonym zabiegu. Salon i personel nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń pozabiegowych oraz pielęgnacji domowej.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za zatajenie, nieprawdziwe informacje związane z poprzednimi wykonywanymi zabiegami na włosach
np. trwała ondulacja, keratynowe prostowanie, rozjaśnianie itp. - Informujemy, że obszar Salonu objęty jest monitoringiem. Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, Klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO). Monitoring obejmuje wyłącznie pomieszczenia, które są przeznaczone do wykonywania pracy tj. Salon. Nagrania przechowywane są przez maksymalny okres do 3 tygodni, po których upływie podlegają zniszczeniu.
OBOWIĄZKI KLIENTA
- Klienci Salonu są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem usługi oraz do przestrzegania jego postanowień i stosowania się do zaleceń pracowników. Skorzystanie z oferty Salonu oznacza akceptację regulaminu. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać zasad niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia a pracownik Salonu może odmówić Klientowi wykonanie usługi lub wyproszenie
z Salonu bez podawania przyczyny/powodu. - Przed przystąpieniem do świadczenia usługi pracownik przeprowadza z Klientem konsultację w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia Klienta, przebyte choroby, czy tryb życia nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu lub koloryzacji oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegach. Klient zobowiązany jest poinformować pracownika Salonu o wszelkich chorobach, stanach zapalanych w fazie ostrej, HIV, przebytej żółtaczce, alergiach, wirusach, przyjmowanych lekach, suplementach diety, ciąży, połogu, wstawionych protezach, zastawkach, rozruszniku serca, wykonanych zabiegach w domu lub w innym Salonie oraz pozostałych przeciwwskazaniach do zabiegu.
- Klient zobowiązany jest poinformować pracownika Salonu przed usługą o przeciwskazaniach zdrowotnych i medycznych. Niepoinformowanie pracownika jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, iż nie posiada ww. przeciwskazań.
- Klient zobowiązany jest przestrzegać zaleceń po zabiegowych, zgodnie ze wskazówkami przekazanymi przez pracownika Salonu. Odpowiednia pielęgnacja może gwarantować najlepszy rezultat i efekt po wykonanej usłudze.
- W przypadku wątpliwości co do bezpieczeństwa wykonania usługi (m.in. zły stan włosów, agresywny Klient itd.), oraz przyczyn niezależnych od Salonu pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia usługi lub zmienić termin realizacji usługi.
- Za przedmioty pozostawione na terenie Salonu, pełną odpowiedzialność ponosi Klient.
- Klient ma prawo złożyć reklamację na wykonaną usługę w Salonie, nie później niż 7 dni od daty wizyty. Reklamację należy złożyć osobiście w Salonie, co umożliwi dokonanie oględzin włosów. Po uznaniu reklamacji za słuszną, Klient zostaje umówiony na wizytę w t erminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.
- Dzieci (wiek do lat 8) – tylko w obecności oraz pod stałą opieką osoby towarzyszącej osobie poddanej zabiegowi. Salon nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
- Klient zobowiązany jest potwierdzić swoją wizytę najpóźniej 24 h przed jej rozpoczęciem. Brak możliwości kontaktu z klientem w celu potwierdzenia wizyty równoznaczne jest z jej rezygnacją. Salon ma prawo anulować wtedy wizytę.
ZADATEK
- Salon zastrzega sobie prawo do pobierania zadatków z uwagi na przypadki nieodpowiedzialnego podejścia Klientów do dokonywania rezerwacji i nie stawiania się na usługi w ustalonym wcześniej terminie, co znacznie dezorganizuje harmonogram pracy Salonu.
- Salon zastrzega sobie prawo do pobierania zadatków w wysokości 25% kwoty usługi w przypadku wizyty po raz pierwszy w Salonie na usługę trwającą dłużej niż 3 godziny oraz 50% w przypadku wizyty na usługę strzyżenia u Artura Raczkiewicza i Aliny Wilczek.
- Zadatek na poczet usług fryzjerskich można wpłacić w Salonie w Poznaniu przy ul. Juliusza Słowackiego 20/24 w godzinach pracy Salonu w formie gotówki lub karty płatniczej. Klient wówczas otrzymuje paragon za wpłacony zadatek.
- Zadatek na poczet usług fryzjerskich można również dokonać w formie przelewu bankowego na wskazane przez pracownika Salonu konto bankowe. Kwota zadatku: wg wyliczenia, tytuł przelewu: Zadatek, rodzaj usługi, data wykonania usługi, imię i nazwisko osoby, która będzie realizowała usługę.
- Kwota wpłaconego zadatku odliczona będzie od kwoty ostatecznego rachunku po wykonaniu usługi. Klient dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki/karty płatniczej. Wówczas otrzymuje paragon na dopłaconą kwotę za usługę.
- Zadatek jest bezzwrotny (nie jest zwracany Klientowi) w przypadku: rezygnacji z wizyty, zmiany terminu lub niepotwierdzenia wizyty w Salonie. Zadatek jest wówczas rekompensatą za zarezerwowany czas, który w ww. przypadkach nie zostanie wykorzystany przez klienta.
- Zadatek należy wpłacić najpóźniej na dwa tygodnie przed realizacją usługi. Wpłacony zadatek jest formą potwierdzenia rezerwacji danego terminu.
- Salon zastrzega sobie prawo do poboru zadatków również w innych przypadkach, jeśli wystąpi taka potrzeba.
- Salon zastrzega sobie możliwość zmiany umówionego terminu po konsultacji z Klientem, którego dotyczy z zachowaniem zadatku z przyczyn losowych, bądź niezależnych od Salonu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Na terenie Salonu zakazane jest: palenie papierosów, zażywanie środków odurzających, wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych, handel, akwizycja, agresywne, głośne i niekulturalne zachowanie, korzystanie z urządzeń bez zgody personelu, wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
- Zakupione produkty w Salonie nie podlegają zwrotowi/wymianie.
- Obecność zwierząt w Salonie jest nieakceptowana.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za zawinione uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia Salonu.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Regulamin ważny do odwołania przez Właścicieli: Artur Raczkiewicz, Alina Wilczek, Tomasz Grabowski.
REGULAMIN REKLAMACJI
- Klient salonu BAUHAUS HAIR SALON ma prawo reklamować usługę fryzjerską świadczoną przez pracowników salonu w terminie 7 dni kalendarzowych liczonych od daty wykonania reklamowanej usługi.
- Regulamin zakłada realizacje reklamacji poprzez świadczenie usługi poprawkowej przez fryzjera, który wykonywał usługę, w sposób zgodny z zasadami technologii i techniki fryzjerskich.
- Właściciel salonu zastrzega sobie prawo wyboru sposobu realizacji reklamacji oraz wyznaczenie terminu usługi poprawkowej, zgodnie z istniejącymi możliwościami w grafiku.
- Reklamacje rozpatruje menadżer/właściciel salonu po zgłoszeniu reklamacji w salonie w terminie 7 roboczych dni od zgłoszenia reklamacji.
- Zasadą reklamacji w salonie BAUHAUS HAIR SALON jest świadczenie usługi poprawkowej.
- Dla złożenia reklamacji konieczne jest przedstawienie dowodu zapłaty za usługę (np. paragon, faktura, wydruk z terminala płatniczego)